10 Чер, 2017

Особливості корпоративного стилю

З приходом теплої пори питання про корпоративний стиль автоматично загострюється. Потрібно сорочки з довгими рукавами змінювати футболками або блузами, брюки - спідницями. До того ж, настав час відпусток і сьогодні колег в офісі одночасно застати практично нереально, адже у кожного вже розписаний графік літнього відпочинку. Але, хто б не їхав, якою б не була пора року, завжди залишається та частина людей, яка багато працює, вважаючи це своєю метою. І це добре.

 

Що об'єднує цих людей? Загальна ідея, інтереси, спрямованість діяльності і, в кінцевому рахунку, одяг, який неодмінно є одним з головних складових стилю фірми. Наприклад, в компанії Apple, всі працівники ходили в абсолютно білих футболках. Таким чином їх натхненник Стів Джобс сприяв розвитку духу цілеспрямованості в компанії, що, як ми бачимо, приносить чудові результати.

 

Історія вислову "корпоративний стиль" зародилася абсолютно недавно. Відомо, що ще в далекій давнині частинки корпоративного стилю були присутні. Кочівники вже тоді ставили відмітні знаки неймовірною форми на худобу, показуючи тим самим, що та чи інша тварина їх власність. Власники робили фірмовий знак на своїй худобі, в свою чергу, багаті покупці прагнули придбати тварину з таким знаком. Це означало що товар хороший, якісний і здоровий.

 

Уже в середні століття почали з'являтися торгові марки в цехах. Далі, оскільки виробництво ставало централізованим, роль торгових марок значно зросла. У США і Західній Європі в ХIX столітті зароджуються основи до виникнення загальнонаціональних марок. Уже тоді сформувався ринок лідируючих компаній, і стало дуже важливо підкреслювати свій особливий корпоративний стиль, зокрема, нанесенням емблеми компанії на одяг і товари щоденного використання. З того часу корпоративний стиль вміло прижився в рядах підприємців.

 

Вперше фірмовий стиль створив Петер Беренс, архітектор, який на початку ХХ століття обіймав посаду художнього директора в Німеччині. В подальшому він створював логотипи для багатьох фірм Європи, наприклад для німецької фірми AEG, яка спеціалізується на випуску електротехніки і машин.

 

Ось таким чином корпоративний стиль швидко підкорив серця провідних осіб фірми, адже будь-яка торгова марка була знаком, який відрізняв фірму від інших, підкреслюючи її переваги. На сьогоднішній день корпоративний стиль став однією з головних складових фірми або компанії.

 

На  що наносяться логотипи фірми?

1. Футболки.Рекламно сувенірна продукція широко представлена в компанії Фул Моушн, тут Ви можете підібрати футболки самої різної форми і дизайну. Вони зроблені з хорошого матеріалу на який без проблем можна наносити знак торгової марки. При цьому такі футболки будуть виглядати якісно і солідно.

2. Флешки, блокноти, ручки, брелоки, рюкзаки, косметички - все це багатство є в компанії Фул Моушн, де можна купити сувеніри оптом. Ми пропонуємо нанести на ці товари самі незвичайні логотипи та емблеми.

 

Такі речі - це відмінні бізнес подарунки Вашим колегам, адже їх буде об'єднувати спільна ідея. В кінцевому підсумку, будь-яка робота вимагає хорошого результату. Натхненням за допомогою загального крутого корпоративного стилю.